جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

این کتاب‌ها را خواندم




سیپتیموس هیپ - کتاب سوم - فیظیک - انجی سیج - مهرداد مهدویان - 583 صفحه - نشر افق

سیپتیموس هیپ - کتاب چهارم - جسط و جو - انجی سیج - مهرداد مهدویان - 636 صفحه - نشر افق

سیپتیموس هیپ - کتاب پنجم - سایرن خبیس - انجی سیج - مهرداد مهدویان - 637 صفحه - نشر افق

مدرسه افسانه‌ای خواهران گاوالدون – کتاب اول – سومن چینانی – ماندانا نوری – 330 صفحه – نشر باژ




نظرات 1 + ارسال نظر
سید حمید بروهان دوشنبه 19 شهریور 1403 ساعت 15:28 http://salhayebibahar.ir

میشه گفت امسال بیشتر کتاب هایی که از کتابخانه گرفتم را خوانده ام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد