جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

عجب قرص نامردی



این قرص صورتی خیلی بد است. دوبار در شبانه روز باید خورده شود.

بیشتر از یک ساعت طول می‌کشد تا قرص در آب نرم شود و قابل له کردن.

بسیار هم بد مزه‌ است و موقع خوردن باعث سوزش دهان و گلو می‌شود.

یک بسته که شامل سه ورق، هر کدام ده قرص!

فقط شش عدد قرص خوردم.

بعد از مشورت کردن با خانواده، تصمیم گرفتیم این قرص صورتی را نخورم.

اصلاً نمی‌دانم دکتر برای چی این قرص مسکن قوی را به من داده بود.

در برگه‌ی توضیحات داخل جعبه‌ی قرص، کلی عوارض برای این قرص نوشته شده بود.


قرص صورتیhttps://uploadb.me/b5ksehvkd1y9/photo_2024-09-11_00-01-04.jpg.html




نظرات 1 + ارسال نظر
سید حمید بروهان چهارشنبه 28 شهریور 1403 ساعت 02:01 http://salhayebibahar.ir

ببین اول قرار بود با حمله‌ی گراز و آمپول هوا و دینامیت و اینا از بین ببریمت ولی نشستیم دیدیم یه پلن بی لازمه که اگه شکست خوردیم بشه از اون راه نابودت کنیم. این قرصا بنا بود کار نیمه تموم رو تموم کنه که اونم با توجه به نحوه‌ی قرص خوردنت و اینکه اصولا تصمیم گرفتی ادامه ندی با شکست مواجه شد و بنابراین زنده می‌مونی . موندیم چکارت کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد