جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

در مورد کنسل کردن یک انیمه



خیلی حیف شد

فصل اول از انیمه‌ی Cardfight!! Vanguard را شروع کردم به دیدن.

زیرنویس فارسی ندارد.

داستان انیمه در مورد یک بازی کارتی معروف و پرطرفدار است.

تا قسمت 11 دیدم. ولی مجبور شدم کنسل کنم.

چون هیچ کدام از قواعد، قوانین و طرز بازی را متوجه نمی‌شدم.

برای کسی مثل من، با این سطح از سواد انگلیسی، فهمیدن این انیمه غیرممکن بود.

انیمه هم بسیار معروف است. جدیدترین فصلش در حال پخش است.





نظرات 1 + ارسال نظر
سید حمید بروهان جمعه 20 مهر 1403 ساعت 09:39 http://salhayebibahar.ir

من فقط منتظرم فصل جدید سریال اسکویید گیم بیاد لعنتی مخمو درگیر کرده

سلام. ااااا، قرار است فصل دومی هم داشته باشد؟ نمی دانستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد