ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
ابزار تحقیقاتی Deep Research جمینای بهصورت جهانی عرضه شد
گوگل اعلام کرده ابزار Deep Research در جمینای را با ۴۰ زبان جدید در دسترس قرار داده است. این ابزار چند هفته پیش بهصورت محدود فقط با زبان انگلیسی عرضه شده بود اما حالا همه کاربران در بیش از ۱۰۰ کشور میتوانند از این ابزار پیشرفته برای ایجاد گزارشهای جامع درباره موضوعات پیچیده استفاده کنند.
ابزار Deep Research در جمینای یکی از ویژگیهای هوش مصنوعی گوگل است که به کاربران امکان میدهد گزارشهای جامع و ساختارمندی ایجاد کنند. این ابزار از قابلیتهای نسخه جمینای ۱.۵ پرو برای پردازش متون طولانی استفاده میکند که به تولید برنامههای تحقیقاتی دقیق کمک میکند.
پیشتر ویژگی «تحقیق عمیق» فقط به زبان انگلیسی در دسترس بود اما اکنون کاربران با زبانهای مختلف ازجمله عربی، اسپانیایی، هندی و پرتغالی میتوانند گزارشهایی به زبان مادری خود ایجاد کنند اما گوگل در زمینه دقت خلاصهسازی، در مواجهه با محتواهای غیرانگلیسی، چالشهایی دارد.
منبع: @IT_Fouri