جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Mouse

 

 

 

https://cdn.myanimelist.net/images/anime/5/75507.jpg

 

Mouse

 

 

نام انیمه: Mouse

نام انیمه: MØUSE

نام انیمه: موش

نام انیمه: マウス

ژانر: Action, Comedy, Ecchi, Harem, Shounen

تاریخ پخش: زمستان 2003

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 14 دقیقه

کارگردان: ؟؟؟

منبع: Manga

استودیو: Studio Deen, Studio Hibari, Production Reed

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~50MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک فایل تورنت (ogm, EN Sub, 1.6GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 480P, xViD, RAW, 2.6GB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, EN Sub, 1.3GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 10bit, 1GB)

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس

+ لینک دانلود انیمه (MP4, EN Sub, ~111MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, EN Sub, 480P, ~215MB)

 

 

 

خلاصه انیمه

Teacher Sorata Muon carries on his family’s centuries-old old tradition of being the master thief Mouse who can steal anything after properly alerting authorities of his intentions so they can be there yet fail to stop him. He is assisted by 3 nubile female assistants who also use the teaching cover and who, in typical Satoru Akahori, favor tight/skimpy/bondage outfits over their ample curves as they constantly pursue Sorata much more than he pursues them, although the girls do get some attention from their master. Not only is Mouse pursued by the girls & the local law enforcement authorities, there is also a secret art protection society employing the services of a former ally of Sorata’s after his pretty little hide, all in 15 minute episodes.

 

 

 

 

توضیحات من

از این مدل انیمه‌ها زیاد داریم.

یه دزد معروف و باحال، نامه میده به پلیس، فلان تاریخ، فلان ساعت، میام فلان چیز رو میدزدم.

این انیمه همین طوری است. فقط درجه ایچی‌ش بالاست.

میشه گفت به این سوراتا (نام مستعار: موش) خیلی حسودیم شد.

سه تا جیگر طلا بهش خدمت می‌کنن. خودش هم که همون دزد است.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد