جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Fuyu no Semi

 

 

 

 

 

https://myanimelist.cdn-dena.com/images/anime/1/2443.jpg

 

Fuyu no Semi

 

 

 

نام انیمه: Fuyu no Semi

نام انیمه: Winter Cicada

نام انیمه: 冬の蝉

ژانر: Drama, Historical, Samurai, Romance, Shounen Ai, Yaoi, Tragedy

تاریخ پخش: زمستان 2007

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت ها: 3 قسمت

زیرنویس انگلیسی دارد

استودیو: VENET

+ لینک دانلود انیمه: قسمت یک // قسمت دوم // قسمت سوم

+ تماشای آنلاین انیمه // اطلاعات بیشتر

 

 

 

 

 

 

خلاصه داستان

در دوره ی توکوگاوا، بین باکوفو و قبیله ی چوشو درگیری پیش اومده بود. آکیزوکی از افراد باکوفو و کوساکا از قبیله ی چوشو، به طور اتفاقی با هم روبرو شدن. کوساکا علاقه ی زیادی به یادگیری زبان انگلیسی داره، برای همین آکیزوکی تصمیم می‌گیره بهش درس بده. دور از چشم بقیه، با هم ملاقات می کردن و درس می خوندن. کم کم بین این دو تا ارتباط شکل می گیره. داستان در مورد ارتباط عشقولانه بین این دو تا در بین درگیری های شدید قبیله ها است ...

من

آخرش که خیلی دپرسناک بود. کاش زیرنویس فارسی داشت. نسخه یی که داشتم، زیاد کیفیت خوبی نداشت. حیف شد. داستان قشنگی بود.

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد