جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

زندگی دوباره – ماری هیگینز کلارک

 

 

 

 

زندگی دوباره – ماری هیگینز کلارک

 

نام کتاب: زندگی دوباره

نام اصلی کتاب: The Second Time Around

نویسنده: ماری هیگینز کلارک (Mary Higgins Clark)

مترجم: مهین قهرمان

ناشر: نشر پیکان

نوبت چاپ: چاپ اول - 1391

تعداد صفحات:  218 صفحه

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت

 

پشت جلد

وقتی خبر سقوط هواپیمای نیکولاس اسپنسر و ناپدید شدن او و پیدا نشدن جسدش در تمام رسانه‌های عمومی به چاپ رسید، بسیاری شگفت زده شدند.

نیکولاس اسپنسر بنیان‌گذار و سهام‌دار اصلی یک شرکت بزرگ و معروف تحقیقاتی درباره‌ی بیماری سرطان بود.

چرا می‌بایست نیکولاس اسپنسر پس از سال‌ها تحقیق و تلاش وقتی سرانجام موفق به یافتن واکسن ضد سرطان شد، با اختلاس میلیون‌ها دلار سرمایه‌ی سهام‌داران و کارکنان شرکتش به ناگهان ناپدید شود؟

چرا مردی که در تمام عمرش در چشم همه مردی نیکونام و خیّر و حامی فقرا شناخته شده بود باید دست به اختلاس زند؟

علت ناپدید شدنش چه بود؟

آیا حقیقتاً در سقوط هواپیما کشته شده بود؟

آیا کسی یا کسانی او را کشته‌اند؟

واقعیت چه بود؟

خانم مارسیا (کارلی) دی‌کارلو، گزارشگر مجله‌ای معروف مأمور شد تا واقعیت را دریافته و به چاپ برساند.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد