جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Shin Shirayuki-hime Densetsu Prétear

 

 

 

See the source image 

https://myanimelist.cdn-dena.com/images/anime/9/11709.jpg

Shin Shirayuki-hime Densetsu Prétear

 

 

نام انیمه: Shin Shirayuki-hime Densetsu Prétear

نام انیمه: Prétear: The New Legend of Snow White

نام انیمه: 新白雪姫伝説プリーティア

ژانر: Comedy, Drama, Fantasy, Magic, Romance, Shoujo, Super Power

تاریخ پخش: بهار 2001

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 13 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 23 دقیقه

منبع: Manga

کارگردان: Satou Junichi

استودیو: Hal Film Maker

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, EN Sub, 480P, ~70MB)

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس // عکس // عکس

+ لینک دانلود انیمه (MKV, x264, DVDRip, EN Sub, ~250MB)

+ لینک دانلود انیمه (AVI, ESP Sub ~170MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت // سایت

+ لینک فایل تورنت (AVI, ESP Sub, DVD, XviD, 480P, 2.5GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, x264, DVDRip, EN Sub, 3.3GB)

 

 

 

خلاصه داستان (دنیای انیمه)

هیمنو آوایوکی یه دختر شونزده ساله س که پدرش با یه زن پولدار ازدواج میکنه. بعد از اون، هیمنو از طرف دو خواهر ناتنیش و همکلاسی هاش طرد میشه.

یه روز هیمنو از هفت پسری که شوالیه های لیف نامیده میشن میشنوه که خودشم پیریتره. دختری که قدرت اینو داره که جلوی یک موجود به نام پرنسس بدبختی رو بگیره...

 

خلاصه انیمه (منبع)

این داستان یه دختر بچه ی شانزده ساله است که دارای قدرت جادویی خارق العاده ایه که با این قدرت میتونه نیروهای شیطانی که از ملکه‌ی سابق به جای مونده و جهان را تهدید می کنه پاک سازی کنه اما اون برای این کار احتیاج به ۷ محافظ دلاور و آموزش های لازم داره.

 

 

 

 

توضیحات من

من به شدت از کاراکتر ساسامه خوشم میاد در این انیمه.

و وقتی در قسمت دوازده، خودش رو برای پرنسس بدبختی (تاکاکو)، فدا کرد، خیلی ناراحت شدم.

از کاراکتر اصلی که هایاته بود، زیاد خوشم نمی اومد.

بقیه شوالیه های لیف خوب بودن.

منطق مادر خانواده رو درک نمی‌کنم. چی جوری شد که رفت سراغ پدرِ هیمنو، یه نویسنده فقیر؟!

قسمت آخر، میشه گفت دقیقا از آخرش کاملا کاملا ناراضی بودم.

ببین، هیمنو موفق شد تبدیل به پریتییر سفید بشه. لیف رو به همه‌ی زمین رسوند مثل بارش برف.

خودش افتاد مُرد. در عین حال، ساسومه رو به زندگی برگردوند ...

خب تا اینجا عالی بود.

ولی این که مثل سفید برفی با بوسه هایاته به زندگی برگرده ... خیلی مزخرف شد.

این پایان رو دوست ندارم.

هیمنو باید می‌مُرد. گند زد به کل داستان ...

اه اه اه

نه نه نه نه... هر جوری نگاه می‌کنم، نمی‌تونم با این پایان کنار بیام.

خیلی ضدحال زد!

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد