جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Gatchaman Crowds

 

 

 

 

 

 

 

Gatchaman Crowds

 

 

نام انیمه: Gatchaman Crowds

نام انیمه: ガッチャマン クラウズ

تاریخ پخش: تابستان 2013

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

ژانر: Adventure, Sci-Fi, Super Power, Shounen

تعداد قسمتها: 12 قسمت

 

 

 

 

لینکهای مربوط به انیمه

+ نقد و بررسی، خلاصه قسمت‌ها

+ لینک دانلود انیمه (MKV – 720P ~ 90MB)

+ تماشای آنلاین: سایت // سایت

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت

+ لینک فایل تورنت (MKV – 480P – EN Sub – 1.66GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 480P, EN Sub, 1.66GB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, EN Sub, 480P, FileFactory)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, EN Sub)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 1080P, EN Sub)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, Uploaded)

 

 

 

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

داستان در آغاز تابستان 2015 در ژاپن اتفاق می‌افتد. 180000 هزار نفر در "شهر تاچیکاوا" زندگی می‌کنند، "دومین کلان‌شهر" منطقه‌ی "توکیو". در بین آن مردم "گچاچمن"ها زندگی می‌کنند، مبارزانی که با لباس‌های مجهز ویژه‌ی تقویت شده توسط NOTE ، مظهر وجود قدرت‌های معنوی ویژه در موجودات زنده. یک شورا گروهی افراد مستقل با قدرت‌های نهان را برای محافظت از زمین در برابر بیگانه‌های جنایتکار شناسایی کرده است. در سال‌های اخیر، شورا مبارزان "گچامن" را برای مقابله با موجود اسرارآمیز معروف به MESS تعیین کرده است.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد