جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Attack on Titan: Part 1 – 2015

 

 

 

Attack on Titan: Part 1 – 2015

 

 

نام لایواکشن: Attack on Titan: Part 1

نام لایواکشن: Shingeki no Kyojin

ژانر: Action, Adventure, Drama, Fantasy, Horror, Sci-Fi

تاریخ پخش: 13 آگوست 2015

کشور سازنده: ژاپن

زبان اصلی لایواکشن: ژاپنی

مدت زمان لایواکشن: 1 ساعت و 38 دقیقه

کارگردان: Shinji Higuchi

بازیگران: Ashly Burch, Bryce Papenbrook, Monica Rial

زیرنویس فارسی و انلگیسی دارد

* انیمه با زیرنویس فارسی و مانگا با ترجمه فارسی دارد.

 

 

لینک‌های مربوط به لایواکشن

+ تماشای تریلر لایواکشن

+ لینک دانلود لایواکشن (MKV, 720P, BluRay, ~851MB)

+ لینک دانلود لایواکشن (MKV, 1080P, BluRay, ~1.5GB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک فایل تورنت (MKV, Part 1 & 2, BDRip, EN Sub, 536P, 4.9GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, BluRay, Part 1 & 2, EN Sub, 1.5GB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, Part 1, RAW, x264, 480P, 820MB)

+ تصاویر لایواکشن: عکس // عکس

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت

+ تماشای آنلاین لایواکشن

 

 

 

خلاصه فیلم سینمایی (منبع)

نسل بشر در حال نابود شدن به دست تایتان ها است. اکنون امید بشریت به پسری جوان به نام «اِرن» است، کسی که مصمم است می تواند این مشکل را حل کند و

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=InF16sp7J0M

 

توضیحات من

از نظر داستانی، یه فرقهای اساسی با انیمه و مانگا داشت.

جدا از روند داستان که زیاد مهم نبود.

مشکل اصلیِ من، اون قیافه‌ای است که برای کاپیتان لیوای (عشقم) در نظر گرفته بودن.

آخه نمیشد یه بازیگر جذاب‌تر میگذاشتن؟ هان؟

کل انیمه و مانگا یه ور، لیوای یه ور! اون وقت برای این فیلم از یه قیافه معمولی استفاده کرده بودن.

ولی در کل راضی بودم.

این فیلم اول بود.

بخوایی کلی حساب کنی، داستان به جایی رسید که اِرن برای اولین بار غول شد!

همون موقع که یه غول، آرمین رو گرفته بود و می‌خواست بخوره، اِرن تونست آرمین رو نجات بده و خودش توسط غول خورده شد.

ولی خودش غول شد و میکاسا و بقیه رو نجات داد.

حالا باید دید فیلم دوم تا کجا رو نشون میده.

البته روند داستان کلی با انیمه و مانگا فرق داره.

نمی‌دونم، کسی که انیمه ندیده و مانگا نخونده، این فیلم براش چی جوری است.

 

 

#Live_Action, #Attack_on_Titan, #Shingeki_no_Kyojin

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد