جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Plastic Memories

 

 

 

 

 

 

 

Plastic Memories

 

 

نام انیمه: Plastic Memories

نام انیمه: プラスティック・メモリーズ

سازندگان: Aniplex, Doga Kobo, Aniplex of AmericaL, Mages

ژانر: Sci-Fi, Romance, Tragedy, Drama

تاریخ پخش: بهار 2015

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت ها: 13 قسمت

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس انگلیسی

+ تماشای آنلاین انیمه: سایت // سایت // سایت

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک فایل تورنت (MKV, 17GB, 1080P, BD, EN Sub)

+ لینک فایل تورنت (MP4, RAW, 3.79GB, 720P)

+ لینک فایل تورنت (MP4, BD, 720P, 4.27GB, RAW)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 5GB, 720P, BD, EN Sub)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت

+ لینک دانلود انیمه (480P, 720P, MKV, ~60MB, ~100MB)

+ لینک دانلود انیمه (480P, 720P, 1080P, EN Sub)

+ لینک دانلود انیمه (480P, 720P, 1080P, EN Sub)

+ لینک دانلود انیمه (BD, ~80MB, EN Sub, 480P)

 

 

 

خلاصه انیمه (منبع)

داستان درباره ی آینده ای نه چندان دوره که اندروید ها دقیقا مثله انسان ها هستن. کمپانیه اس اِی نوعه جدیدی از این اندروید ها به نامه گیفتیا میسازه که دارای احساسات بیشتر و بیشتر شبیه انسان ها است و اندروید ها هم طول عمر دارن و اندروید هایی که عمرشون تموم میشه دچار اختلال میشن واسه همین سازمان سرویسی رو طراحی میکنه که اندروید هایی که عمرشون تموم شده رو جمع آوری کنند سوکاسا یکی از اعضای این تیم میشه ولی …

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد