جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Attack on Titan: Part 2 – 2015

 

See the source image

 

Attack on Titan: Part 2 – 2015

 

 

 

نام لایواکشن: Attack on Titan: Part 2

نام لایواکشن: Attack on Titan II: End of the World

ژانر: Action, Drama, Fantasy, Horror, Sci-Fi

تاریخ پخش: 20 اکتبر 2015

مدت زمان لایواکشن: 88 دقیقه

کشور سازنده: ژاپن

زبان اصلی لایواکشن: ژاپنی

کارگردان: Shinji Higuchi

بازیگران: Haruma Miura, Hiroki Hasegawa, Kanata Hongô

استودیو: FUNimation Films

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

لینک‌های مربوط به لایواکشن

+ لینک فایل تورنت (MKV, Part 1 & 2, 720P, BluRay, x264, RAW, 7.8GB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, x264, 480P, RAW, 730MB)

+ لینک دانلود لایواکشن (MKV, 720P, BluRay, ~700MB)

+ لینک دانلود لایواکشن (MKV, 1080P, BluRay, ~1.2GB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک فایل تورنت (MKV, Part 1 & 2, BDRip, EN Sub, 536P, 4.9GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, BluRay, Part 1 & 2, EN Sub, 1.5GB)

+ تماشای تریلر لایواکشن: لینک // لینک

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت

+ تماشای آنلاین لایواکشن

 

 

 

 

خلاصه داستان (منبع)

اِرن” کمک با دوستانش سعی می کنند غول بزرگی که به شهرشان حمله کرده است را برای همیشه نابود کنند ، اما این غول عظیم الجثه اکنون از قدرت و یاران بیشتری برخوردار است که این کار را برای نابودی شهر تایتان آسان تر می کند و

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=ivzgwTLAcWA

 

توضیحات من درباره‌ی لایواکشن Attack on Titan: Part 2

تا اینجا نصف این قسمت رو دیدم.

کلا هر چی از اتک تیتان توی سرتون دارین بندازین کنار.

اصلا یه چی دیگه حساب کنین این فیلم دوم رو!

لااقل تا اینجا که دارم نگاه می‌کنم.

دقیقا کاپیتان لیوای چی کار داره می‌کنه؟

چی جوریاس که اینجا نقش منفی داره؟

اصلا روند داستان عوض شده!

نه، خوشم نیومد. راضی نیستم فعلا.

البته اگه داری به دید اتک تیتان نگاه می‌کنی.

شاید اگه به دیدِ یه فیلم دیگه نگاهش کنی، قابل قبول باشه.

و نه این که کاراکتر مورد علاقه‌م، کاپیتان لیوای است، برای همین، نمی‌تونم با این قسمت کنار بیام.

رسیدم به دقیقه 58! این چی داره میگه؟

یعنی چی که کاپیتان لیوای هم تبدیل شد؟! هان؟

نکنه توی مانگا هست. من خیلی از آنگوئینگ عقب هستم. (35 چپتر عقب هستم.)

برای همین نمی‌دونم واقعا این اتفاق میافته یا نه.

لعنتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چی شده که اینجا کاپیتان لیوای رو آدم بده کردن؟ هان؟

هی وای من! دلم نمی‌خواد بقیه‌ش رو نگاه کنم.

اینجا کاپیتان لیوای کُشته شد.

نه نه نه! من این فیلم رو اصلا قبول ندارم. قبول ندارم.

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد