جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Time Travel Shoujo: Mari Waka to 8-nin no Kagakusha-tachi

 

 

 

https://myanimelist.cdn-dena.com/images/anime/11/80679.jpg

 

Time Travel Shoujo: Mari Waka to 8-nin no Kagakusha-tachi

 

 

نام انیمه: Time Travel Shoujo: Mari Waka to 8-nin no Kagakusha-tachi

نام انیمه: タイムトラベル少女 ~マリ・ワカと8人の科学者たち

نام انیمه: Time Travel Girl: Mari & Waka

ژانر: Adventure, Sci-Fi, Comedy, Romance

تاریخ پخش: تابستان 2016

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 24 دقیقه

کارگردان: Yamasaki Osamu

منبع: Book

استودیو: WAO World

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ نقد و بررسی، توضیحات، خلاصه قسمت‌ها

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, ~75MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~125MB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, 720P, RAW, 3.8GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 10bit, 720P, RAW, 4.4GB)

+ تماشای تریلر انیمه

 

 

 

توضیح (منبع: دنیای انیمه)

دوست دارید با ورژن انیمه ای بنجامین فرانکلین، توماس ادیسون، الکساندر گراهام بل و ... آشنا بشید؟ با "ماری هایاسه" همراه بشید و در درون زمان سفر کنید. ماری به کمک دو دوست خودش می تونه به گذشته سفر کنه و شخصیت های مهم و تاثیرگذار تاریخ رو ملاقات کنه. انیمه از روی یک کتاب اقتباس و توسط استودیوی Wao World تولید شده. هنوز کوتاه با بلند بودن انیمه مشخص نشده ولی به ظاهرا کار می خوره با یک کار کوتاه طرف باشیم.

 

 

خلاصه انیمه (منبع)

این انیمه درباره‌ی ماری دختر نوجوانی که در کنار دوستانش در زمان سفر میکند ۸ دانشمند از گذشته آشنا میشود.

 

https://youtu.be/mqcxYFcy2iM

 

توضیحات من درباره‌ی انیمه‌ی Time Travel Shoujo: Mari Waka to 8-nin no Kagakusha-tachi

 

قسمت سوم رو دیدم.

فقط بگم ماری کوفتت بشه.

خب این هم جزء داستان‌های سفر در زمان است.

و وقتی بهش فکر می‌کنم، می‌بینم که من، هیچی از تاریخ نمی‌دونم.

هیچی!

اگه من مثل ماری به زمان‌های مختلف برم و دانشمندهای مهمی رو ملاقات کنم.

چی از کارشون می‌دونم؟

و جواب الان من: هیچی! من هیچی از تاریخ علم نمی‌دونم.

هیچ کسی رو نمی‌شناسم.

هیچی از درس‌های دوران مدرسه و دانشگاه رو یادم نیست.

چون همه‌ش حفظ کردم فقط واسه امتحان. و بعد امتحان همه چی رو فراموش کردم.

چه انیمه‌هایی می‌سازن. چه ایده‌هایی.

با انیمه دارن دانشمندها رو معرفی می‌کنن و مقداری مطالب علمی یاد میدن.

امیدوارم از بقیه انیمه هم راضی باشم.

بالاخره این انیمه رو هم دیدم، تمام شد.

همممم، میکاگه-ساما در زمان ادیسون گیر افتاد.

یعنی هیچ راهی نداشت برگرده؟

همممممم

ولی می‌دونی، ایده سفر در زمان، به شرطی که تاریخ رو دستکاری نکنی، خیلی جالب است.

چون اگه بری گذشته و یه ساعت رو عوض کنی، ممکنه الان زمان حال، دیگه وجود نداشته باشی.

پس تغییر در گذشته، باعث میشه همه‌ی سال‌های بعد اون تاریخ نابود بشن.

و یه تاریخ دیگه تشکیل بشه ...

درسته، موضوع خیلی سخت و پیچیده است.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد