جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Occultic;Nine

 

See the source image 

 

Occultic;Nine

 

 

نام انیمه: Occultic;Nine

نام انیمه: Occultic9

نام انیمه: Occultic Nine

نام انیمه: オカルティック・ナイン

ژانر: Sci-Fi, Mystery

تاریخ پخش: پاییز 2016

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 24 دقیقه

منبع: Light novel

کارگردان: Ishiguro Kyohei

استودیو: A-1 Pictures

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ سایت رسمی انیمه

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت // سایت

+ نقد و بررسی، توضیحات، خلاصه قسمت‌ها

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس // عکس // عکس

+ لینک فایل تورنت (MKV, 1080P, EN Sub, 10bit, x265, 13GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, BDRip, 1080P, RAW, 24GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, WebRip, 1080P, EN Sub, 9GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 10bit, BDRip, 1080P, 20GB, RAW)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 1080P, Web, 7GB, EN Sub)

+ لینک فایل تورنت (MKV, BDRip, 720P, x264, EN Sub, 6.7GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 480P, EN Sub, 1.7GB)

+ تماشای تریلر انیمه

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, ~75MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~175MB)

 

 

داستان (منبع: دنیای انیمه)

داستان علمی و ماورایی Occultic;Nine درباره ی 9 شخصیت خاصه که از طریق وبلاگی به نام Chōjō Kagaku Kirikiri Basara به هم مرتبط میشن. مطالب وبلاگ درباره ی وقایع ماورایی و غیر طبیعیه و توسط پسری 17 ساله به نام Yuta Gamon اداره میشه. اتفاقات جزئی و کوچیکی که اطراف این افراد میوفته کم کم روی هم جمع شده و تبدیل به واقعه ای بزرگ و باورنکردنی میشه که حتی روی دنیای واقعی هم تاثیر می ذاره.

 

 

خلاصه انیمه (منبع)

همه چیز برمیگرده به “علم ماوراء الطبیعه” نه فرد با خصوصیان منحصر به فرد در سایت “Chōjō Kagaku Kirikiri Basara” لینک دارند. سایتی که توسط دانش آموز ۱۷ ساله ی دبیرستانی یوتا گامون ساخته شده، تا روزی که یک سری تناقضات کوچیک در محیط اطراف شروع به رخ دادن می کنه که به یک رویداد بزرگ ختم میشه اتفاقی غیر قابل تصور برای کسانی که تنها با پذیرش مادیات در این دنیا زندگی می کنند.

 

 

https://youtu.be/e9Ie5wXlELo

 

توضیحات من

همون دقیقه‌ی اول، قبل این که اوپنینگ انیمه شروع بشه.

حس کردم از این انیمه خوشم خواهد اومد.

انیمه با صحنه‌یی شروع شد که بیشمار جنازه پیدا کردن...

قسمت اول رو دیدم. بسی بسیار راضی بودم.

داستان ماورایی و روح و ایناست ... اصلا خوراک ِ من است.

امیدوارم قسمت‌های بعدی هم خوب باشه.

قسمت ششم رو دارم می‌بینم.

اینقده رفتم توی مانیتور، کلا یادم رفت کافی میکس بخورم.

سرد شد!!

عجب هیجانی! استرسی! اوفففف

قلبت تاپ تاپ می‌کنه!

چه انیمه‌ی خوبی!

دارم قسمت نهم نگاه می‌کنم.

میگم که، شاید بهتر باشه قطع کنم، در طول روز تماشا کنم.

الان قلبم داشت می اومد توو حلقم!!!

من حاضر نیستم همچین بازی‌های پر هیجانی رو بازی کنم.

اون وقت این موقع شب نشستم همچین صحنه‌هایی نگاه می‌کنم.

بگذار یه خورده نفس بگیرم، برم بقیه این قسمت رو تماشا کنم.

ولی خدایی، من اگه جای این کاراکتر بودم، حاضر نبودم تنهایی برم معبد.

زیر پام خالی بشه ... توی تونل زیرزمینی تنهایی، آسه آسه برم.

دارم نگاه می‌کنم، قبلم توو دهنم است، وای به حال این که خودم اونجا باشم.

توصیه میشه همچین انیمه‌یی رو وقتی روز است نگاه کنی، نه نصفه شب!

ااااوووووففففففففففففففففففففففففففف

می‌دونی، دارم قسمت یازده نگاه می‌کنم.

خیلی حرف است هااااا! می‌دونم همه جونشون در میره برای این که بتونن همچین کاری بکنن.

این ایده رو بخوایی با دقت بهش فکر کنی، می‌بینی مشابهش بوده!

در اصل کلیت انیمه هم بر اساس همین موضوع است.

این که یه نفر جاودانه بشه.

درسته جسم فیزیکی جاودانه نمیشه، ولی می‌تونن روح و مغز و خاطرات و اینا رو در یک بدن دیگه بگذارن.

این بدن جدید ... یعنی نمی‌دونم الان چی جوری شد!

مغزم سوت می‌کشه.

ولی اینا همون بدن‌های خودشون هست. ولی برای آدم‌های زنده، این امکان وجود نداره که اینا رو ببینن.

الان 256 نفر داریم که همزمان با هم، رفتن خودشون رو غرق کردن.

حالا دلیلش رو باید توی انیمه ببینی!

ولی این که حالا روحشون داره زندگی می‌کنه ...

چه داستان عجیبی! صحنه‌های ترسناک هم کم نداره!

وای وای وای

شاید وقتی تمام شد، دوباره باید از اول تماشا کنم.

خب قسمت آخر رو هم دیدم. هممممم، شاید بشه اسمش رو تراژدی هم گذاشت.

نه؟ قسمت آخر برای خودش تراژدی حساب میشد.

درسته از نظر علمی یه خورده مسائل سخت و پیچیده داشت.

برای همین باید یک یا دوبار دیگه هم نگاه کنم.

ولی کلیت کار بسیار جذاب بود.

داشتم فکر می‌کردم اگه این طور که انیمه می‌بینم یا مانگا می‌خونم.

موقع درس خوندن هم این قدر پشتکار داشتم.

الان پروفسوری چیزی می شدم.

ولی هیچ وقت اهل درس خوندن نبودم. D: فقط در حد نمره قبولی.

مدرسه، دانشگاه و ...

حتی شغل‌های مختلف، در حد انجام وظیفه. نه بیشتر.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد