جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Warau Salesman New

 

See the source image 

 

Warau Salesman New

 

 

نام انیمه: Warau Salesman New

نام انیمه: Smiling Salesman New

نام انیمه: The Laughing Salesman

نام انیمه: Laughing Salesman New

نام انیمه: 笑ゥせぇるすまんNEW

ژانر: Comedy, Drama, Seinen

تاریخ پخش: بهار 2017

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 23 دقیقه

منبع: Manga

کارگردان: Ogura Hirofumi

استودیو: Shin-Ei Animation

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, EN Sub, 4.4GB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, 720P, RAW, x264, 4GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, 3.8GB, ESP Sub)

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت // سایت

+ تماشای تریلر انیمه

+ نقد و بررسی، خلاصه قسمت‌ها، توضیحات

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, ~75MB, EN Sub)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~125MB, EN Sub)

 

 

توضیح : داستان یک فروشنده دوره گرد.

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

داستان فروشنده ای دوره گرد به نام "فوکوزو موگورو" و مشتریانش! فروشنده ای که اجناسش خواسته های قلبی خریدارانش را برآورده می کند ولی در عوض پیامد بدی برای آنها بهمراه دارد.

 

 

 

https://youtu.be/4R6rZkOE_Aw

 

توضیحات من درباره‌ی انیمه‌ی Warau Salesman New

 

اوه اوه اوه

یکی از اون انیمه‌های ترسناک!!!

ژانر رو نوشتن کمدی؟ یعنی چی آخه؟ اصلا بهش دقت کردن؟

باید جزء کارهای ترسناک طبقه بندی میشد.

به این فکر کن! اگه قرار باشه آرزویی براورده بشه، یه هزینه‌یی داره.

بهت میگه مراقب باش چی آرزو می‌کنی!

مراقب باش برای رسیدن به آرزوت باید چی رو قربانی کنی.

حواست به چیزهایی که می‌خواهی باشه ...

اصلا ببین جنبه داری؟ فکر کن، پیش خودت فکر کن، چقدر جنبه داری مدیر بشی و دستور بدی.

چقدر جنبه داری یه بار برنده شدی، خودت رو کنترل کنی دار و ندارت رو از دست ندی.

هر جوری بهش فکر کنی، اصلاً کمدی حساب نمیشه.

در نظر من، جزء کارهای دلهره آور باید طبقه بندی بشه.

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد