جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Seikaisuru Kado

 

 

 

See the source image 

 

Seikaisuru Kado

 

 

نام انیمه: Seikaisuru Kado

نام انیمه: KADO: The Right Answer

نام انیمه: 正解するカド

ژانر: Sci-Fi

تاریخ پخش: بهار 2017

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 23 دقیقه

منبع: Original

استودیو: Toei Animation

کارگردان: Murata Kazuya

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت // سایت // سایت

+ تماشای تریلر انیمه: اول // دوم // سوم // چهارم

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک فایل تورنت (MKV, 1080P, EN Sub, 7.4GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, ESP Sub, 4.4GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, EN Sub, 1080P, BD, x264, 18GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, 5GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, BD, 1080P, x264, RAW, 18GB)

+ نقد و بررسی، خلاصه قسمت‌ها، توضیحات

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

 

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

کوجیرو شیندو، رییس کلی کابینه سیاستگذاری، برای سفری کاری در فرودگاه هاندا است.

درحالی که هواپیما در فرودگاه است، سازه‌ای عظیم از آسمان پدیدار میشود. هواپیمایی که شیندو و 251 مسافر در آن هستند، بدون آسیب به درون سازه کشیده میشوند. پس از اینکه همه پیاده شدند، مردی که به نظر فردی عادی میرسید، میاید. اون افرادی که در هواپیما بودند را مطمئن میکند که جایشان امن است. شیندو از او میخواهد خود را معرفی کرده و موقعیت را شرح دهد. سپس خارج سازه روی صفحه‌ای بزرگ نمایش داده میشود و در همان حال، تلفن تمام مسافرین همزمان شروع به زنگ زدن میکند. بر صفحه تلفن تمام آنها پیامی که به همه ژاپنی‌ها فرستاده شده است: "من یاهاکوی زاشیونینا، به شما اطلاع میدهم که قرار است در امور داخلی ژاپن دخالت کنم."

هدف این مرد جوان چیست؟ و آیا شیندو میتواند میانجی ژاپن و آنیسوترون‌ها شود...؟

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد