جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Ni no Kuni - 2019



See the source image

Ni no Kuni - 2019


نام فیلم انیمه‌یی: Ni no Kuni

نام فیلم انیمه‌یی: NiNoKuni

نام فیلم انیمه‌یی: 二ノ国

ژانر: Action, Adventure, Isekai, Fantasy

تاریخ پخش: تابستان 2019

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: یک قسمت

مدت زمان فیلم انیمه‌یی: یک ساعت و 46 دقیقه

منبع: Game

استودیو: OLM

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

+ اطلاعات بیشتر در مورد فیلم انیمه‌یی

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~500MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی


خلاصه داستان (منبع)

دانش‌آموز دبیرستانی «یو» و دوستش «هارو» درگیر معمایی شدن، معمایی درباره دوست بچگی‌هاشون «کوتونا» که برای حلش مجبور میشن به دنیای دیگه‌ای برن، دنیایی که متفاوته ولی یجورایی شبیه دنیای خودشونه، «نی‌نو‌کونی». دنیای واقعی و «نی‌نو‌کونی» زمانی که زندگی کوتونا در خطره، تصمیم نهایی که «یو»، «هارو»، «کوتونا» باید در نی‌نو‌کونی بگیرن، چی ‌می‌تونه باشه؟







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد