جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Shokugeki no Souma: San no Sara - Toutsuki Ressha-hen

 

 

 See the source image

https://cdn.myanimelist.net/images/anime/1604/93531.jpg

Shokugeki no Souma: San no Sara - Toutsuki Ressha-hen

 

نام انیمه: Shokugeki no Souma: San no Sara - Toutsuki Ressha-hen

نام انیمه: 食戟のソーマ 餐ノ皿 遠月列車篇

نام انیمه: Food Wars! The Third Plate: Totsuki Train Arc

نام انیمه: Food Wars! The Third Plate 2nd cour

نام انیمه: Shokugeki no Souma: San no Sara (2018)

ژانر: Ecchi, School Life, Shounen, Cookie

تاریخ پخش: بهار 2018

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت (فصل سوم – پارت دو)

مدت زمان هر قسمت: 24 دقیقه

منبع: Manga

استودیو: J.C.Staff

کارگردان: Yonetani Yoshitomo

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

 

https://www.youtube.com/embed/8uEl3f8On1U?enablejsapi=1&wmode=opaque&autoplay=1

 

توضیح (منبع)

دومین بخش از فصل سوم انیمه‌ی  Shokugeki no Souma(Food War)

ادامه‌ی فصل‌های قبل می‌باشد.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد