جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Tra te Il mare - Laura Pausini

 

 See the source image

https://www.youtube.com/watch?v=gl17x1L_8Kc

 

Tra te Il mare - Laura Pausini

 

 

non ho più paura di te

tutta la mia vita sei tu

vivo di respiri che lasci qui

e che consumo mentre sei via

non posso più dividermi tra te e il mare

non posso più restare ferma ad aspettare

io che avrei vissuto da te ….

nella tua straniera città

sola con l’istinto di chi sa’ amare

sola ma pur sempre con te

non posso più dividermi tra te e il mare

non posso più sentirmi stanca di aspettare….

no!! amore no….io non ci sto

o ritorni o resti li….non vivo più

non sogno più… ho paura…aiutami!!

amore non ti credo più

ogni volta che vai via

mi giuri che  e’ l’ultima

preferisco dirti addio!!

 

cerco di notte in ogni stella un tuo riflesso

ma tutto questo a me non basta…adesso

cresco!

no!! amore no….io non ci sto

o ritorni o resti li….non vivo più

non sogno più…ho paura…aiutami!!

amore non ti credo più

ogni volta che vai via

mi giuri che  e’ l’ultima

preferisco dirti addio!!

non posso più dividermi tra te e il mare

non posso più restare ferma ad aspettare

non posso più dividermi tra te e il mare

 

Laura Pausini

 

* ترجمه فارسی *

 

دیگر از تو نمی ترسم

همه ی زندگی ام تو هستی

با نفسهایی که اینجا جا میگذاری زندگی میکنم

و چگونه میگذرانم وقتی که نیستی

دیگر نمیتوانم خود را میان تو و دریا قسمت کنم

دیگر نمیتوانم به انتظار بنشینم

من که میتوانستم با تو زندگی کنم

در شهر غریب تو

تنها با تمایل کسی که رسم دوست داشتن را میداند

تنها اما برای همیشه با تو

دیگر نمیتوانم خود را میان تو و دریا قسمت کنم

دیگر نمیتوانم خود را خسته از انتظار حس کنم

نه  عشق نه  من نیستم

یا باز میگردی یا  آنجا می مانی

دیگر زندگی نمیکنم

دیگر رویا پردازی نمیکنم

میترسم

کمکم کن

عشق

دیگر باورت نمیکنم

هر بار که میروی

قسم میخوری که آخرین بار است

ترجیح میدهم به تو بگویم

خداحافظ برای همیشه

شبها در هر ستاره انعکاسی از تو را جستجو میکنم

اما همه ی اینها برایم بس نیست

حالا پیشتر میروم

نه عشق نه من نیستم

یا بازمیگردی یا آنجا میمانی

دیگر زندگی نمیکنم

دیگر رویاپردازی نمیکنم

میترسم

کمکم کن

عشق من دیگر باورت نمیکنم

هر بار که میروی قسم میخوری که آخرین بار است

ترجیح میدهم بگویمت:

خداحافظ برای همیشه

دیگر نمیتوانم خود را میان تو و دریا قسمت کنم

دیگر نمیتوانم به انتظار بنشینم

دیگر نمیتوانم خود را میان تو و دریا قسمت کنم

 

منبع: ؟؟؟

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد