جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Marco Carta - Splendida Ostinazione

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=C1flWz_JZqY

 

Marco Carta - Splendida Ostinazione

 

...

 

Sei importante per me

Devo farti una confessione

In balia di te questa è la mia situazione

Fare finta di niente

Soffocare tutte le tentazioni

Non cercarti e poi pensarti continuamente

 

 

تو برای من مهمی باید یه اعترافی پیشت بکنم

به لطف تو من الان توی این شرایطم و تظاهر می کنم که اتفاقی نیوفتاده و از این همه وسوسه رنج می برم

دنبالت نمی گردم اما دائماً بهت فکر می کنم

 

 

Il mondo è fatto per noi

Giochiamo adesso

Solo per noi

Questa è una favola moderna

Non da sognare da scrivere, da dividere

 

 

دنیا برای ما ساخته شده پس بیا حالا فقط برای خودمون بازی کنیم

این یه افسانه مدرنه که برای رویا دیدن نیست اما برای نوشتنه، برای زندگی کردن

 

 

Il centro emozionale sei tu

Ti voglio mia non chiedo di più

Splendida Ostinazione

Non si chiama bene si chiama amore

 

 

مرکز همه احساسات تویی

دلم میخواد مال من باشی نه بیشتر

این پافشاری عجیب اسمش خوب نیست، اسمش عشقه

 

 

Cosa sono per te

Un affidabile distrazione

Chiediti perché c'è questa grande confusione

Il mondo è fatto per noi

Balliamo adesso

Solo per noi

Questa è la nostra danza eterna

Non da sognare da vivere, da vivere

 

 

من برای تو چی هستم؟

یه حواس پرتی مطمئن

از خودت می پرسی چرا یه همچین پریشانی بزرگی وجود داره

دنیا برای ما ساخته شده پس بیا حالا فقط برای خودمون برقصیم

این رقص ابدی ماست که برای رویا دیدن نیست، برای زندگی کردنه

 

canzoni_memorabili

Il centro emozionale sei tu

Ti voglio mia non chiedo di più

Splendida Ostinazione

Sei sopra ogni cosa, la perfezione

Non dirmi non avevo capito

Perché io non sarò mai un amico

Questa è la mia ragione

Non si chiama bene si chiama amore

 

 

مرکز همه احساسات تویی

دلم میخواد مال من باشی نه بیشتر

این پافشاری عجیب

بخاطر اینه که تو فراتر از همه چیزی، تو بی نقصی

بهم نگو که نفهمیدم چون من دیگه یه دوست نخواهم بود و این دلیلمه

این دیگه اسمش خوب نیست، اسمش عشقه

 

 

Il centro emozionale sei tu

Ti voglio mia non chiedo di più

Splendida ostinazione

Non dirmi non avevo capito

Perché io non sarò mai un amico

Questa è la mia ragione

Non si chiama bene si chiama amore

 

 

مرکز همه احساسات تویی

دلم میخواد مال من باشی نه بیشتر

با این پافشاری عجیب بهم نگو که نفهمیدم چون من دیگه یه دوست نخواهم بود و این دلیلمه

این دیگه اسمش خوب نیست، اسمش عشقه

 

مترجم: Arman  // منبع: @canzoni_memorabili

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد