جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Andrea Bocelli - Se

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=ZvX_RSaYVTA

Andrea Bocelli - Se

 

Artista: Andrea Bocelli

Album: Cinema

Pubblicazione: 2015

Genere: Pop

 

Se tu fossi nei miei occhi per un giorno

vedresti la bellezza che piena d'allegria

io trovo dentro gli occhi tuoi

e ignoro se è magia o realtà

 

اگر برای یک روز درون چشمانم بودی

زیبایی ای را می دیدی که سرشار از مسرت است

و این را درون چشمان تو می یابم

و اهمیتی نمی دهم که جادو است یا حقیقت

 

 

Se tu fossi nel mio cuore per un giorno

potresti avere un'idea di ciò che sento io

quando mi abbraccio forte a te e petto a petto, noi

respiriamo insieme

 

 

اگر برای یک روز در قلبم بودی

می توانستی آنچه را که حس می کنم را بفهمی

وقتی که تو را در آغوشم می فشارم و سینه به سینه هم، با هم نفس می کشیم

 

 

Protagonista del tuo amor

non so se sia magia o realtà

Se tu fossi nella mia anima un giorno

sapresti cosa sento in me che m'innamorai

(da quell'istante insieme a te

e ciò che provo è solamente amore) ×2

 

 

نمی دانم که شخصیت اصلی داستان عشق تو جادویی است یا واقعی

اگر روزی در روح من بودی

می دانستی چه حسی دارم که مرا عاشق تو کرد

از آن لحظه ای که با هم هستیم آنچه را که حس می کنم تنها عشق است

 

مترجم: Arman

منبع: @canzoni_memorabili

 

#Lyrics #Andrea_Bocelli

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد