جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Eros Ramazzotti - Adesso tu

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=0fFzXPMFzL8

 

Eros Ramazzotti - Adesso tu

 

Artista: Eros Ramazzotti

Album: e2

Pubblicazione: 1986

Genere: Pop

 

 

Nato ai bordi di periferia

dove i tram non vanno avanti più,

dove l’area è popolare,

è più facile sognare

che guardare in faccia la realtà...

 

 در مرزهای حاشیه شهر متولد شدم

جایی که واگن های برقی دیگر جلوتر نمی روند

جایی که هوا روحبخش تر است و رویا دیدن ساده‌تر از رویارویی با واقعیت

 

Quanta gente giovane va via

a cercare più di quel che ha

forse perché i pugni presi

a nessuno li ha mai resi

e dentro fanno male

ancor di più

 

 چه جوانانی که در پی بیشتر از آنچه داشتند، رفتند

شاید دلیلش این است که مشت هایی که دریافت شده اند را هیچوقت کسی نزده ولی هنوز هم از درون بیشتر دردآور هستند

 

Ed ho imparato che, nella vita,

nessuno mai ci da di più,

ma ,quanto fiato, quanta salita,

andare avanti senza

voltarsi mai...

 

و من آموختم که در زندگی هیچکس به ما چیز بیشتری نمی دهد

اما تمام این زندگی، نفس زدن و بالا رفتن بدون برگشت است

 

E ci sei adesso, tu,

a dare un senso ai giorni miei,

va tutto bene dal

momento che ci sei,

adesso, tu,

ma non dimentico tutti

gli amici miei che sono ancora là...

 

 و حالا این تویی که به روزهای من معنی می بخشی

از زمانی که اینجایی، همه چیز خوب پیش می رود

و من هیچوقت دوستانم را که هنوز هم هستند فراموش نمی کنم

 

E ci si trova sempre più soli,

a questa età non sai... non sai,

ma, quante corse, ma quanti voli,

andare avanti

senz’arrivare mai...

 

 و ما همیشه خود را در این دوران تنهاتر می یابیم و تو این را نمی دانی

اما تمام این دوران پر از دوندگی و پرواز و به جلو رفتن بدون رسیدن به مقصد است

 

E ci sei adesso, tu,

al centro dei pensieri miei,

la parte interna dei respiri

Tu sarai la volontà

che non si limita,

tu, che per me sei già

una rivincita...

Adesso sai chi è

quell’uomo che c’è in me...

 

و حالا این تویی که در مرکز افکارم و دلیل نفس کشیدنم هستی

تو تمام اراده من خواهی بود که نهایتی ندارد

تو انتقام من از روزگاری و حالا می دانی مرد درون من چه کسی است

 

Nato ai bordi di periferia

dove non ci torno quasi più

Resta il vento che ho lasciato

come un treno già passato,

oggi che mi sei accanto,

oggi che ci sei soltanto,

oggi che ci sei...

adesso tu

 

من در مرزهای حاشیه شهر متولد شدم

جایی که تقریبا هیچوقت به آن برنخواهم گشت

و بادی که می وزد از زمانی که رفتم همان باد همیشگی است مثل قطاری که رد شده است

امروز روزی است که تو کنار من هستی

امروز روزی است که فقط تو هستی...

 

مترجمم: Arman

منبع: @canzoni_memorabili

#Lyrics #Eros_Ramazzotti

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد