جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Playful Kiss

 

 


 

Playful Kiss

 

 

نام سریال: Playful Kiss

نام سریال: Naughty Kiss

نام سریال: Mischievous Kiss

نام سریال: 장난스런 키스

نام سریال: بوسه‌ی شیطنت آمیز

ژانر: Comedy, Romance, School Life

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 16 قسمت

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

شبکه پخش کننده: MBC

بازیگران: Kim Hyun Joong, Jung So Min, Lee Tae Sung, Hong Yoon Hwa

تاریخ انتشار: 2010 – محصول کره جنوبی

زبان اصلی سریال: کره‌ای

+ تصاویر مربوط به سریال: عکس // عکس // عکس // عکس

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود سریال (MKV, 480P, ~200MB)

+ اطلاعات سریال: لینک // لینک // لینک // لینک

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ تماشای آنلاین سریال: سایت // سایت

+ لینک فایل تورنت (12GB, MKV, 1080P, HDTV)

 

 

 

خلاصه داستان (منبع)

داستان در مورد دختریه که هوش و استعدادش خیلی پایینه اما با این حال عاشق باهوش ترین پسر مدرسشون که از قضا خیلی هم خوش تیپ و مورد علاقه همه دختر ها هست، میشه. اما پسره همش این دختر رو دست میندازه و بهش کم محلی میکنه. یه روز بر اثر یه حادثه خونه این دختره خراب میشه. واسه همین تا درست شدن خونشون مجبور میشن برن خونه دوست باباش زندگی کنن. اما قضیه از این جا جالب میشه که دختره میفهمه دوست باباش، پدر همون پسریه که دوستش داره. حالا این دختر و پسر باید با هم تو یه خونه زندگی کنن …

 

 

 

لینک های دانلود سریال (MKV, 480P, ~200MB)

+ قسمت اول

+ قسمت دوم

+ قسمت سوم

+ قسمت چهارم

+ قسمت پنجم

+ قسمت ششم

+ قسمت هفتم

+ قسمت هشتم

+ قسمت نهم

+ قسمت دهم

+ قسمت یازدهم

+ قسمت دوازدهم (نمی دونم چرا لینکش نیست)

+ قسمت سیزدهم

+ قسمت چهاردهم

+ قسمت پانزدهم

+ قسمت شانزدهم

 

 

ویروس

هاهاها! انیمه‌ش رو دیده بودم.

این یک سریال کره‌ای بود که از روی یه انیمه درست شده بود.

راضی بودم از دیدن این سریال.

درسته یه سری موارد فرق کرده بود. ولی در کل خیلی جالب بود.

 

ویروس

چقدر عجیب! هر چی گشتم، معرفی و لینک دانلود انیمه رو در وبلاگ پیدا نکردم.

یادم باشه دوباره چک کنم و اگه نبود، بگذارم. ولی خیلی عجیب است.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد