جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Getsuyoubi no Tawawa

 

 Crunchyroll - Crunchyroll Adds Tawawa on Monday Season 1 to Anime Catalog


Getsuyoubi no Tawawa

 

نام انیمه: Getsuyoubi no Tawawa

نام انیمه: Tawawa on Monday

نام انیمه: 月曜日のたわわ

نام انیمه: تاواوا در دوشنبه

ژانر: Slice of Life, Ecchi

تاریخ پخش: پاییز 2016

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12+2 قسمت – فصل اول

مدت زمان هر قسمت: 4 دقیقه

منبع: Other

استودیو: Pine Jam

کارگردان: Murayama Kousuke

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

+ اطلاعات بیشتر در مورد انیمه

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, 720P, 1080P)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, 720P, 1080P, x264, BluRay)

+ لینک دانلود انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, 1080P, EN Sub)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, BD, 1080P, EN Sub, 5.7GB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, BD, 1080P, x264, 5.9GB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, BD, 1080P, 2.6GB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, BD, 1080P, x265, EN Sub, 400MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, BDRip, 720P, 300MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, BD, 1080P, EN Sub, 500MB)

 

 

خلاصه داستان (منبع)

داستان در مورد فروشنده‌ی دوره‌گردی است که در قطار دختری به نام Ai را ملاقات می‌کند. آن‌ها هر یکشنبه یکدیگر را درون قطار ملاقات می‌کنند.

 

 

خلاصه داستان (منبع)

The anime follows a salaryman who has a chance meeting with a girl named Ai on the train. They begin to meet every Monday on the train, with the man serving as her bodyguard on the crowded commute while they chat.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد