جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

One Outs

 

 

https://myanimelist.cdn-dena.com/images/anime/13/22669.jpg

 

One Outs

 

 

نام انیمه: One Outs

نام انیمه: ONE OUTS Nobody wins, but I!

نام انیمه: ワンナウツ

ژانر: Sports, Psychological, Seinen

تاریخ پخش: پاییز 2008

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 25 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 23 دقیقه

منبع: Manga

استودیو: Madhouse

کارگردان: Sato Yuzo

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک فایل تورنت (MKV, x264, EN Sub, 7GB)

+ لینک فایل تورنت (AVI, Fr Sub, 5.8GB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, DVDrip, 4GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, DVDRip, x263, RAW, 10GB)

+ تماشای تریلر انیمه

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت // سایت

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

 

 

 

خلاصه انیمه (منبع)

داستان از جایی آغاز می‌شود که “هیرومیچی کوجیما”، بتر ستاره‌ی “لیکائونز” افسانه‌ای در لیگ برتر ژاپن، راهی جزیره‌ای در جنوب ژاپن به نام “اوکیناوا” می‌شود تا در آن‌جا تمرین کند و کمی آزاد باشد که در آنجا با “توکچی توئا”، پیچری که با سرعت 134 کیلومتر بر ساعت توپ پرتاب می‌کند و پادشاه شکست‌ناپذیر بازی قماری بر پایه‌ی بیسبال به نام “وان اوتس” نیز می‌باشد، آشنا می‌شود. به خاطر اشتیاق “کوجیما”، توکچی قراردادی عجیب با لیکائونز می‌بندد: به ازای هر اوت که می‌گیرد 5 میلیون ین (46 هزار دلار آمریکا) دستمزد گرفته و به ازای هر اوت که از دست می‌دهد 50 میلیون ین (460 هزار دلار آمریکا) بپردازد.

 

 

 

https://youtu.be/frCs_tLwelw

 

توضیحات من درباره‌ی انیمه One Outs

خیلی عالی بود!

یعنی می‌دونی، در اصل کاراکتر اصلی، توکچی، بسیار بسیار عالی بود.

نابغه‌ی قمار کردن!

میاد توی بیسبال، میشه گفت رقیب‌ها رو به خاک سیاه می‌نشونه.

قسمت یازده، دلم می‌خواست مدیر تیم رو خفه کنم! مُرده شورش رو ببرن.

خائن!!!

این مدیر با توکچی قرارداد بسته، هر بازی قیمت فرق می‌کنه.

بعد از اون ور تلاش می‌کنه، تیم خودش شسکت بخوره تا به توکچی بدهی نداشته باشه.

مردک رذل!

ولی توکچی، خوب حال این مدیر رو می‌گیره.

عجب انیمه‌یی بود.

یا این طور بگم، عجب کاراکتر فوق خفنی بود!

میشه این مخ اقتصادی و باهوشی توکچی رو به من هم بدین!؟

وای وای وای!

خیلی راضی بودم از این انیمه.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد