جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Modà - Salvami




Artista: Modà

Album: Viva I Romantici

Pubblicazione: 2011

Genere: Rock



E va sempre così

Che tanto indietro non si torna

E va sempre così

Che parli ma nessuno ascolta

E va sempre così

Che vuoi cambiare ma non servirà

Soltanto una promessa


 همیشه اینچنین بوده

که آمال بسیار گذشته باز نخواهند گشت

همیشه اینچنین بوده

که صحبت میکنی اما کسی گوش فرا نمی دهد

همیشه اینچنین بوده

که میخواهی تغیر کنی، اما اثری نخواهد داشت

فقط یک عهد با من ببند...


Salvami e allunga le tue mani verso me

Prendimi e non lasciarmi sprofondare

Salvami ed insegnami ad amare come te

E ad essere migliore 


...نجاتم ده و دستت را به سویم دراز کن

مرا بگیر و مگذار غرق شوم

نجاتم ده و عشق ورزیدن را همچون خودت به من بیاموز

و بهترین بودن را


E va sempre così

Che tanto lei poi non ritorna

E va sempre così

Che aspetti il sole e cade pioggia

E va sempre così

Che credi di aver tempo e invece è già

Invece è primavera 


همیشه اینچنین بوده

که گاهی او بر نخواهد گشت

همیشه اینچنین بوده

که انتظار خورشید را می کشی ولی باران می بارد

همیشه اینچنین بوده

که می پنداری زمان هست، اما زمانش اکنون است

اما بهار شده است


Salvami e allunga le tue mani verso me

Prendimi e non lasciarmi sprofondare

Salvami ed insegnami ad amare come te

E ad essere migliore ×2


نجاتم ده و دستت را به سویم دراز کن

مرا بگیر و مگذار غرق شوم

نجاتم ده و عشق ورزیدن را همچون خودت به من بیاموز

و بهترین بودن را


ترجمه: Mir Koohi (Musixmatch)

منبع: @canzoni_memorabili