جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

قابل توجه خانم‌ها



خواهشاً، لطفاً، قبل از سوار شدن به مترو و اتوبوس، مو‌های خود را ببندید.

واقعاً خودتان ناراحت نمی‌شوید وقتی موهایتان به لباس، کیف، موهای بقیه، صندلی‌ها و غیره می‌خورد؟ 

در حال حاضر که دیگر مغنه یا شال سر نمی‌کنید، لااقل مراقب باشید موهایتان باعث آزار دیگران نشود.

من به شخصه بسیار وسواس دارم در این زمینه. 

و خیلی اعصابم خورد می‌شود وقتی موی کسی به لباسم برخورد می‌کند. 

یا توی مترو و اتوبوس، موهای خانم‌های کناری به من می‌خورد.

بحث حجاب نیست.

بحث آلودگی موهای خودتان است. 

واقعاً حاضر هستین با این موهای آلوده که در طول روز بیرون به همه جا برخورد کرده است، توی اتاق و روی تخت خود دراز بکشید؟ آن همه آلودگی‌های بیرون را به رخت‌خواب ببرید؟

من واقعاً درک نمی‌کنم.

لطفاً مقداری مراعات کنید. بخصوص وقتی سوار اتوبوس و مترو هستید.