جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Shigurui

 

 

 

 

http://i2.mangareader.net/shigurui/59/shigurui-1875865.jpg

 

Manga: Shigurui 

 

 

نام مانگا: Shigurui 

نام مانگا: Death Frenzy

نام مانگا: シグルイ

ژانر: Action, Drama, Historical, Seinen, Martial Arts

نویسنده: Yamaguchi Takayuki, Nanjou Norio

طراح: Yamaguchi Takayuki

سال انتشار: 2004

وضعیت: تمام شده

تعداد چپترها: 84 چپتر

ناشر: Akita Shoten

مجله: Champion RED (Akita Shoten)

ترجمه فارسی و انگلیسی دارد

 

لینک‌های مربوط به مانگا

+ لینک دانلود مانگا – ترجمه فارسی

+ لینک دانلود مانگا – ترجمه فارسی

+ خواندن آنلاین – ترجمه فارسی

+ اطلاعات بیشتر در مورد مانگا

+ معرفی و لینک دانلود انیمه Shigurui

 

خلاصه داستان (منبع: انیم ورلد)

در شروع عصر "ادو" زمانیکه مردم از صلح و آرامش لذت میبردند لرد "توکوگاوا تاگانادا" مسابقات پیکار برگزار میکند. در گذشته حریفان با شمشیرهای چوبی جنگ میکردند. در این زمان شمشیرهای واقعی به کار برده خواهند شد. "فوجیکی جنوسوکه" که یک بازو دارد و "ایراکو سیگن" نابینا در این مسابقه باهم خواهند جنگید. هر یک از آنها مصمم است تا خود را به عنوان قائم مقام مدرسه "ایواموتو" ثابت کند. با این حال فقط یک قهرمان انتخاب خواهد شد. بنابراین داستان سرنوشت های پیچیده و کشمکش و تقدیرهای عجیب شروع می شود...

 

نکته: برای دنبال کردن داستان انیمه از قسمت 32 مانگا بخوانید...

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد