جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Vandread

 

 

 

 

https://cdn.myanimelist.net/images/anime/5/75446.jpg

Vandread

 

نام انیمه: Vandread

نام انیمه: ヴァンドレッド

نام انیمه: Vandread Stage One

نام انیمه: Vandread First Stage

ژانر: Action, Ecchi, Mecha, Sci-Fi, Shounen, Space

تاریخ پخش: پاییز 2000

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 13 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 22 دقیقه

کارگردان: Mori Takeshi

منبع: Original

استودیو: Gonzo

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک فایل تورنت (MKV, x265, EN Sub, 480P, 3.2GB, S01 & S02)

+ لینک فایل تورنت (MKV, S01 & S02, Dual Audio, 7GB)

+ لینک فایل تورنت (rmvb, ITA Sub, S01, 2.8GB)

+ تماشای اپنینگ انیمه: لینک // لینک

+ تماشای اندینگ انیمه

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, DVD, S01 & S02, 360P, ~80MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, Dual Audio, x265, DVD, ~100MB)

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~90MB)

 

 

https://cdn.animenewsnetwork.com/thumbnails/crop900x350/video/category/334/vandread_900x350.jpg

 

 

خلاصه انیمه (منبع)

داستان در زمانی است که مردان و زنان از هم جدا شده اند و با هم درحال جنگ هستند. و اصلا خبر ندارند که زمانی در صلح در کنار یکدیگر زندگی می کردند. قهرمان داستان پسریه به نام هیبیکی اون توی سیاره مردا به نام تاراک یک مکانیکه. یه روز با شرط بندی احمقانه با دوستاش، وارد ماجرایی میشه که مسیر زندگیش را کاملا عوض میکنه.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد