جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

One Room

 

 

 

https://myanimelist.cdn-dena.com/images/anime/9/83777.jpg

 

One Room

 

 

نام انیمه: One Room

نام انیمه: OneRoom

ژانر: Slice of Life

تاریخ پخش: زمستان 2017

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 4 دقیقه

منبع: Original

استودیو: TYPHOON GRAPHICS

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ نقد و بررسی، خلاصه قسمت ها

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, EN Sub, 720P, ~25MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~ 20MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 1089P, Multi Server, BDRip, ~35MB, EN Sub)

+ تماشای تریلر انیمه // سایت رسمی انیمه

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت

+ لینک فایل تورنت (MP4, x264, 720P, RAW, 650MB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 1080P, x264, BDRip, RAW, 6GB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, x264, 1080P, BDRip, EN Sub, 650MB)

 

 

توضیحات (منبع: انیم ورلد)

انیمه کوتاه و اوریجینال که علاوه بر این سری بعدً و در فصل بهار نیز با یک انیمه به نام Room Mate: One Room side M ادامه پیدا می کند.

 

خلاصه داستان (منبع: انیم ورلد)

انیمه بیانگر سه داستان هستش که در یک اتاق اتفاق میفتن.

انیمه کوتاه و اوریجینال که علاوه بر این سری بعدً و در فصل بهار 96 نیز با یک انیمه به نام Room Mate: One Room side M ادامه پیدا می کند.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد