جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Wanted

 

 

 

 

https://myanimelist.cdn-dena.com/images/manga/2/165150.jpg

 

Wanted

 

 

نام مانگا: Wanted

نام مانگا: تحت تعقیب

نام مانگا: Haru wa Sakura

نام مانگا: Cherry Blossoms in Spring

نام مانگا: ウォンテッド

ژانر: Adventure, Fantasy, Historical, Romance, Shoujo

نویسنده و هنرمند: Hino Matsuri

سال انتشار: 2003

وضعیت: تمام شده

تعداد چپترها: 3 چپتر

ناشر: LaLa DX

ترجمه فارسی و انگلیسی دارد

+ اطلاعات بیشتر: لینک

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه فارسی

+ لینک دانلود مانگا – ترجمه فارسی

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

 

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

در مورد دختری ست که توسط پسری به نام لوک هنگام حمله ی دزدان دریای نجات داده میشود ولی خود لوک توسط دزدان دریایی دستگیر شده و برده میشود.چند سال بعد آن دختر برای یافتن لوک،به عنوان یک پسر جزئی از دزدان دریایی میشود تا لوک را نجات دهد...

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد