جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Punch Line

 

 

 

 

 

 

Punch Line

 

نام انیمه: پانچ لاین

نام انیمه: Punch Line

نام انیمه: Punchline

نام انیمه: パンチライン

ژانر: Comedy, Ecchi, Slice of Life

تاریخ پخش: بهار 2015

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود انیمه – کم حجم

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, BD, EN Sub, 4.06GB)

+ لینک فایل تورنت (4.91GB, RAW, BD, 720P, MP4)

+ لینک فایل تورنت (4.36GB, MKV, 720P)

+ لینک فایل تورنت (11.12GB, MKV, 1080P, BD, EN Sub)

+ تماشای آنلاین انیمه: سایت // سایت // سایت

+ معرفی کاراکترهای انیمه

 

 

http://www.punchline.jp/assets/img/top/s1_bg.jpg

 

 

 

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

داستان درمورد پسریه که روحش از بدنش جدا شده و ظاهرا یه روح دیگه بدنشُ تسخیر کرده و حالا باید دنبال کتابی بگرده تا به کمک اون بدنشُ پس بگیره ولی این وسط یه مشکلی هم هست. اه یه وقت هیجان زده بشه و آمپرش بزنه بالا اون وقت دنیا و بشریت با یک شهاب سنگ نابود میشن پس شخصیت اصلی ما باید هیجان خودشم کنترل کنه که با وجود محیط اطرافش کار خیلی سختیه.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد