جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Princess Princess

 

 

 

https://myanimelist.cdn-dena.com/images/anime/13/75530l.jpg

Princess Princess

 

نام انیمه: Princess Princess

نام انیمه: PuriPuri

نام انیمه: プリンセス・プリンセス

نام انیمه: PriPri

ژانر: Comedy, School Life, Shoujo

تاریخ پخش: بهار 2006

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 24 دقیقه

منبع: Manga

استودیو: Studio Deen

کارگردان: Motonaga Keitarou

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~100MB, ESP Sub)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس // عکس // عکس

+ لینک فایل تورنت (wmv, RAW, 2.8GB)

+ لینک فایل تورنت (wmv, 296P, DVD, RAW, 2.8GB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

 

 

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

کونو کون پسر دبیرستانییه که به خاطر یه سری مشکلات خانوادگی وارد دبیرستان شبانه روزی میشه که کاملا پسرونهست! تو این دبیرستان قوانین عجیبی وجود داره مثلا برای روحیه دادن به پسرای دبیرستان جذابترین و خوش قیافه تریناشونو پرنسس میکنن! البته این شغل حساب میشه و بابتش پول و مزایا هم پرداخت میشه! در جریان داستان برای کونو که حالا پرنسس شده مشکلاتی پیش میاد... مثلا...

 

 

 

https://myanimelist.cdn-dena.com/images/anime/1/907l.jpg

 

 

توضیحات من

ووواییییییییییییییی

ووایییییییییییییییی

قمست اول رو دیدم، یعنی ریسه رفتم از خنده!

چقده انیمه‌ی جالبناکی است.

تازه قسمت اول هستم. امیدوارم بقیه‌ش هم این قده بامزه باشه.

خب خب خب.

قسمت 12 (آخر) رو هم دیدم.

چه انیمه‌ی نازی بود. خوشم اومد.

همچین انیمه‌یی، خوراک فوجوشی‌های محترمه است :D

شونصد تا کاراکتر داره می‌شه اونا رو با هم شیپ کرد :D

چی جوریاس این انیمه ناشناس مونده؟! یوهاهاهاها.

برم یه چند تا اسکرین شات از انیمه بگیرم.

معرفی کنم این انیمه رو.

خیلی‌ها روحشون خبر نداره همچین انیمه‌یی ساخته شده.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد