جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Hate Mate

 

 

 

 

 

 

Hate Mate

 

 

نام مانهوا: Hate Mate

نام مانهوا: 하테마테

ژانر: Comedy, Drama, Romance, Slice of Life, Yaoi 

نویسنده و هنرمند: Reck

وضعیت: آنگوئینگ

تاریخ انتشار: 2016

ناشر: Lezhin

+ لینک دانلود مانهوا – ترجمه فارسی ===> کانال @yaoiiworld

+ خواندن آنلاین مانهوا – ترجمه انگلیسی

+ خواندن آنلاین مانهوا – ترجمه انگلیسی

+ اطلاعات بیشتر در مورد مانهوا

 

 

 

 

خلاصه داستان

Everyone’s twenties are sprinkled with regrets, but Subin’s is spent stumbling from one mistake to the next. He gets drunk, comes out of the closet and clumsily confesses his feelings to his straight roommate all in one night. It takes two years, but he starts to pull his life together. That is, until his old roommate, Hyunwoo, returns from the military.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد