جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Cheating Craft

 

 

 

https://myanimelist.cdn-dena.com/images/anime/9/81891.jpg

 

Cheating Craft

 

نام انیمه: Cheating Craft

نام انیمه: チーティングクラフト

نام انیمه: Zuobi Yishu

ژانر: Action, Comedy, School Life

تاریخ پخش: پاییز 2016

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 12 دقیقه

استودیو: Blade

کارگردان: Motonaga Keitarou

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ نقد و بررسی، توضیحات

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت // سایت

+ لینک فایل تورنت (MP4, 720P, 2.9GB, RAW, x264)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, 2GB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, ~75MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~125MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

 

 

توضیح (منبع: دنیای انیمه)

انیمه ای اکشن و 10 دقیقه ای تولید شده توسط استودیوی BLADE.

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

امتحان های دانشگاه از تأثیرگذارترین عوامل تو زندگی امروزه ست. با توجه به نمرات، یه زندگی شرافتمندانه، کلاس بالا و فوق العاده در انتظار آدم باشه و یا برعکس، فقط ته مونده ها نصیب شخص بشه. تو همچین جو رقابتی ای، دانش آموزا همیشه بهترین تلاششون رو میکنن تا "نمو کنن" و نجات پیدا کنن. "تیریپ خرخون" دانش آموزایی هستن که کل عمرشون رو به سختی درس خوندن و همه چیز رو بخاطر سپردن، در مقابل اون ها "تیریپ متقلب" کسایی هستن که با تقلب کردن پله های تحصیلی رو طی کردن. هرچند هر از گاهی رقابت شدیدی بین دو تیپ در میگیره که باعث میشه اعضای هر کدوم با هم همکاری کنن. حالا چطور "مومی" از تیپ م (متقلب) و "کوی" از تیپ خ (خرخون) تو این امتحانا باهم ستیز میکنن؟

 

داستان (منبع)

ژونگ مِنگ مینگ متخصص قمار و شرط بندی (بهتره بگیم یک متقلب مادرزاد) که مجبور میشه دوباره به مدرسه برگرده تا تحصیلاتش را تکمیل کنه و پا به دانشگاه بزاره، اون زیاد از این بابت مطمئن نبود چون چیزی از درس و مشق سرش نمی شد پس تصمیم گرفت از روشی که توش استاده استفاده کنه تا نمره ی قبولی را بگیره! در مقابلش دوربین های امنیتی و یک تیم مجرب از اساتید و هیئت علمی برجسته هستند اون شانسی برای موفقیت داره...

 

توضیحات من

همممم

چه داستان عجیبی!

اصل ِ کار،تقلب کردن سر امتحان و اینا بود.

داشتم فکر می‌کردم، اگه من همچین جایی بودم.

احتمالا اولین کسی بودم که حذف میشدم.

چه تکنیک‌های تقلب جالبی بود!

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد