جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Fuuka

 

See the source image 



Fuuka

 

 

نام انیمه: Fuuka

نام انیمه: فوکا

نام انیمه: 風夏

ژانر: Drama, Ecchi, Music, Romance, School Life, Shounen

تاریخ پخش: زمستان 2017

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 24 دقیقه

منبع: Manga

کارگردان: Kusakawa Keizou

استودیو: Diomedea

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ نقد و بررسی، توضیحات، خلاصه قسمت‌ها

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه فارسی – آنگوئینگ

+ لینک دانلود مانگا - ترجمه فارسی - آنگوئینگ

+ بحث و تبادل نظردر مورد مانگا

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ تماشای تریلر انیمه

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, EN Sub, ~75MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~125MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک فایل تورنت (MKV, 1080P, 10bit, BDRip, RAW, 12.8GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, x264, BD, Dual Audio, 3.4GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 10bit, 1080P, BluRay, EN Sub, 10GB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, x264, BD, 720P, RAW, 4.1GB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, x264, BD, 720P, RAW, 3.2GB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, x264, 720P, RAW, 3.4GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 1080P, EN Sub, 6.5GB)

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس // عکس // عکس

+ لینک دانلود انیمه (MKV, BluRay, 1080P, ~800MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, BD, 720P, x264, Dual Auido, ~280MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, x265, 720P, 10bit, Dual Audio, ~110MB)

 

 

 

نکته:

همون طور که می‌دونین، انجمن «دنیای انیمه» هنوز بسته است.

ولی من هنوز لینک‌های انجمن رو می گذارم.

چرا؟

چون اون زمان که من این انیمه رو دانلود کردم، هنوز انجمن بوده.

و تازه امسال تماشا کردم.

مثلا ممکن است انیمه یی که یک ماه قبل دانلود کردم، سال بعد تماشا کنم.

یعنی نوبتش اون موقع میشه. برای همین لینک ها این مدلی است.

(آبان 97)

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

هارونا یو به تازگی به شهر کوچکی رفته و به شدت معتاد تویتر (یه جامعه مجازی) است. وقتی که برای خرید شام بیرون میره با دختری اسرار آمیز روبرو میشه، آکیتسوکی فووکا، که گوشی موبایل هارونا یو رو به خاطر اینکه احساس می کنه اون از لباس زیرش عکس میگیره میشکنه. زندگی هارونا یو الان چه تغییری می کند؟

 

 

 

https://youtu.be/NNv22mAw8KE

 

 

توضیحات من

مانگا این کار رو نخوندم. چون همون مانگاکا، همونی است که «شهرستانی که در آن زندگی می کنم» رو نوشته! کار بی نهایت روی اعصابی بود.

مانگاش که خیلی اعصاب و روان سرویس کرد. اه اه اه.

انیمه ش قابل تحمل تر بود.

برای همین، چون گفتم عین همون کار است، مانگا نخوندم.

ولی انیمه رو دیدم.

میشه گفت انیمه ش، قابل قبول بود.

هر چند که از هارونا اصلا خوشم نمیاد.

و میشه گفت عملا از روند عشقولی داستان، کاملا ناراضی بودم و هستم.

فکر هم نمی کنم بخوام مانگاش رو بخونم.

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد