جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Senza Parole - Il Divo



https://www.youtube.com/watch?v=Pfu9xsmEcZM


Senza Parole - Il Divo


Artista: Il Divo

Album: Wicked Game

Pubblicazione: 2011

Genere: Pop/ Classico


...

Come stai?

Dove vai?

Qualcosa che non va?

Già lo so

Non vuoi dirmelo

Ma hai già deciso che vai via


در چه حالی؟

به کجا می روی؟

مشکلی برایت پیش آمده؟

حالا این را می دانم

که نمی خواهی به من بگویی

اما تصمیمت را گرفته ای که بروی



Senza parole

Senza guardare mai

Senza parole

Senza una lacrima

Addio


بدون گفتن حتی کلمه ای

بدون اینکه به پشت سرت نگاه کنی

بدون هیچ حرفی

و بدون هیچ اشکی

بدرود می گویی



Spiegami

Chi c’è vicino a te? (Chi c’è vicino a te)

Ti dirà

Quanto ti amerà (Quanto ti amerà)

Lo sa che un giorno tu andrai via


به من بگو

چه کسی در کنار تو است

و به تو می گوید که چقدر دوستت دارد

اما می داند که تو نیز روزی از کنارش خواهی رفت



Senza parole

Senza guardare mai

Senza parole

Senza una lacrima

Vedrai vedrai (fa male ma vedrai che passerà)

Capirai (un giorno che anche tu t'innamorerai)

Qualcuno ti dirà

Addio


بدون گفتن حتی کلمه ای

بدون اینکه به پشت سرت نگاه کنی

بدون هیچ حرفی

و بدون هیچ اشکی

خواهی دید، خواهی دید (به تو زخم می زند اما خواهی دید که می گذرد)

خواهی فهمید (روزی می رسد که تو نیز عاشق می شوی)

و کسی هم با تو خداحافظی خواهد کرد



Non voltarti se vai via

Senza parole (Senza parole)

Senza guardare mai (Senza guardare mai)

Senza parole (Senza rimpianti no)

Senza una lacrima

Senza di te

Addio


اگر از کنار من می روی دیگر برنگرد

بدون گفتن حتی کلمه ای

بدون اینکه به پشت سرت نگاه کنی

بدون هیچ حرفی (بدون هیچ حسرتی)

و بدون هیچ اشکی

بدون تو

بدرود می گویم



#Lyrics #Italian

Tradotto da Arman // Source: @canzoni_memorabili