جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جوگیر شدن



سه‌شنبه شب یک مقداری جوگیر شده بودم. رفتم سایت سنجش، این راهنمای مربوط به رشته‌های بدون آزمون را دانلود کردم. 

بیشترش (یا بهتره بگم همه‌اش) پیام نور بود. غیرانتفاعی خیلی کم بود. آزاد و علمی-کاربردی هم داخلش نداشت.

یک هویی به سرم زده بود، که این بدون آزمون را ثبت نام کنم.

خب قضیه کنسل شد. فقط یک هوس زودگذر بود. بحث هزینه‌ی ثبت نام و... به کنار.

1ـ اصلاً چه رشته‌ای؟ مهندسی؟ من که همه چیز یادم رفته. حتی مشتق یادم نمیاد. چه برسه به موارد دیگه. زبان ایتالیایی هم تجربه داشتم، فقط یک ترم رفته بودم و انصراف داده بودم. فقط می‌موند زبان و ادبیات فارسی... 

در کل وقتی برای فکر کردن ندارم. زمان محدود است. تا 18 شهریور وقت است. 

2ـ بر فرض محال ثبت نام کنم و قبول هم بشوم، با این وضعیت فیزیکی من، درس‌های تربیت بدنی را چی کار کنم؟ 

3ـ چهار سال؟ من اعصابم می‌کشه؟ من که به درس خواندن علاقه ندارم. این هم نیست که مدرک دانشگاه نداشته باشم.

در کل بیا فرض کنیم یک هوس زودگذر بود. 

البته بماند که داشتم در مورد لوازم التحریر و این موارد فکر می‌کردم :D