جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Gionnyscandal, Giulia Jean - Per Sempre



https://www.youtube.com/watch?v=5NIFi4ER-Ak 


Gionnyscandal, Giulia Jean - Per Sempre



Artista: Gionnyscandal

Album: EMO

Pubblicazione: 2018

Genere: Hip-hop/ Rap



Gionnyscandal, Giulia Jean - Per Sempre

...


Ti ho insegnato a far l'amore

Tu m'hai insegnato ad amare

Ma non l'ho ancora imparato

Quindi devo ripassare

Vorrei abbracciarti fino a farti male

E ti vorrei chiamare

Ma prima ti vorrei mancare

E quante volte te lo devo dire

Che non devi piangere

E che il tuo viso proprio non è un posto per le lacrime?

E c'è una cosa che ancora non sai

Eri il più bello di tutti i miei guai


بهت عشق ورزیدن رو یاد دادم اما تو به من عاشق موندن رو یاد دادی اما هنوزم یادش نگرفتم پس باید دوباره مرورش کنم

دلم میخواد انقد محکم بغلت کنم که خسته بشی

و دلم میخواد بهت زنگ بزنم اما قبلش می خوام که دلت برام تنگ بشه

چند بار باید برات بگم که نباید گریه کنی و صورتت نباید جای اشک ها باشه

و یه چیزی هم هست که هنوز نمی دونی و اون اینه که بین همه دردسرهام تو زیباترین بودی



Vorrei guardarti di nuovo negli occhi

E chiederti se a noi tu ci pensi ancora

Ma non fa niente

E nel incontrarmi nel mondo dei sogni

E dirmi che saremo una cosa sola

Per sempre

Vorrei vederti e chiederti perché

Dopo tutto questo tempo parlo ancora di te

Quando mi torna in mente

Il tuo per sempre

E quello che prometti e poi non lo fai mai

Ho capito che alla fine non tornerai

E che non vale niente

Il tuo per sempre


دلم میخواد دوباره توی چشمهات نگاه کنم و ازت بپرسم که هنوزم به ما فکر می کنی؟ اما هیچ فایده ای نداره

و میخوام تا توی ملاقاتت با من تو دنیای رویاهامون بهم بگی که ما برای همیشه تک خواهیم بود

دلم میخواد ببینمت و ازت بپرسم چرا بعد از این همه مدت هنوزم از تو حرف می زنم؟

وقتی که یادت برای همیشه به ذهنم برمی گرده و تمام اون چیزایی که قولشونو دادی ولی هیچوقت عمل نکردی

اما فهمیدم که دیگه برنمی گردی و یادت ارزشی نداره



Ogni ricordo che c'ho in mente vorrei fosse anche il mio

Ogni foto in cui sorride avrei voluta farla io

E sei la mia eroina, mi hai salvato la vita

Perché il tuo profumo è la mia droga preferita

E se insisto è perché

Avrei fatto per te

Tutto quello che nessuno ha mai fatto per me

E c'è una cosa che ancora non sai

Eri il più bello di tutti i miei guai


هر خاطره ای که توی ذهنم دارم رو میخوام که مال من هم باشه

هر عکسی که اون توش لبخند میزنه رو دلم میخواست که خودم می گرفتمش

تو برای من مثل هروئین می مونی و زندگیمو نجات دادی چونکه عطرت، مواد مخدر مورد علاقه منه :)))

و اگه اصرار کنم دلیلش اینه که هر اون چیزی رو که هیچکس برام انجام نداد رو برای تو انجام دادم

و یه چیزی هم هست که هنوز نمی دونی و اون اینه که بین همه دردسرهام تو زیباترین بودی



Vorrei guardarti di nuovo negli occhi

E chiederti se a noi tu ci pensi ancora

Ma non fa niente

E nel incontrarmi nel mondo dei sogni

E dirmi che saremo una cosa sola

Per sempre

Vorrei vederti e chiederti perché

Dopo tutto questo tempo parlo ancora di te

Quando mi torna in mente

Il tuo per sempre

E quello che prometti e poi non lo fai mai

Ho capito che alla fine non tornerai

E che non vale niente

Il tuo per sempre, no


دلم میخواد دوباره توی چشمهات نگاه کنم و ازت بپرسم که هنوزم به ما فکر می کنی؟ اما هیچ فایده ای نداره

و میخوام تا توی ملاقاتت با من تو دنیای رویاهامون بهم بگی که ما برای همیشه تک خواهیم بود

دلم میخواد ببینمت و ازت بپرسم چرا بعد از این همه مدت هنوزم از تو حرف می زنم؟

وقتی که یادت برای همیشه به ذهنم برمی گرده و تمام اون چیزایی که قولشونو دادی ولی هیچوقت عمل نکردی

اما فهمیدم که دیگه برنمی گردی و یادت ارزشی نداره



Ti prometto che anche se non tornerai

Io ti aspetto lo stesso

Vorrei vederti e chiederti perché

Dopo tutto questo tempo parlo ancora di te

Quando mi torna in mente

Il tuo per sempre

E quello che prometti e poi non lo fai mai

Ho capito che alla fine non tornerai

E che non vale niente

Il tuo per sempre, no


بهت قول دادم که حتی اگه برنگردی من باز هم منتظرت می مونم

دلم میخواد دوباره توی چشمهات نگاه کنم و ازت بپرسم که هنوزم به ما فکر می کنی؟ اما هیچ فایده ای نداره

و میخوام تا توی ملاقاتت با من تو دنیای رویاهامون بهم بگی که ما برای همیشه تک خواهیم بود

دلم میخواد ببینمت و ازت بپرسم چرا بعد از این همه مدت هنوزم از تو حرف می زنم؟

وقتی که یادت برای همیشه به ذهنم برمی گرده و تمام اون چیزایی که قولشونو دادی ولی هیچوقت عمل نکردی

اما فهمیدم که دیگه برنمی گردی و یادت ارزشی نداره




مترجم: Arman  // منبع: @canzoni_memorabili


#Lyrics