جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Josh Groban - Per Te



https://www.youtube.com/watch?v=9aAUtMuVyDw


Josh Groban - Per Te


Artista: Josh Groban

Album: Closer

Pubblicazione: 2003

Genere: Pop


Josh Groban - Per Te

...


Sento nell'aria il profume di te

Piccoli sogni vissuti con me

Ora lo so

Non voglio perderti

Quella dolcezza cosi senza età

La tua bellezza rivali non ha

Il cuore mio vuole soltanto te


عطر تو را در هوا حس می کنم

رویاهای کوچکی با من زندگی کرده اند

اما حالا می دانم

که نمی خواهم از دستت بدهم

آن شیرینی همچنان بی انتهاست

و زیبایی تو همتایی ندارد

قلب من تنها تو را می خواهد


Per te, per te vivrò

L'amore vincerà

Con te, con te avrò

Mille giorni di felicità

Mille notti di serenità

Farò quello che mi chiederai

Andrò sempre dovunque tu andrai

Darò tutto l'amore che ho per te


برای تو، برای تو زندگی خواهم کرد

و عشق پیروز خواهد شد

با تو، با تو خواهم داشت

هزاران روز سرشار از خوشبختی

و هزاران شب پر سرور

هر آنچه از من بخواهی را انجام می دهم

و به هر کجا روی، می روم

و همه عشقی که دارم را برای تو خواهم داد



Dimmi che tu già il futuro lo sai

Dimmi che questo non finirà mai

Senza di te non voglio esistere

Per te, per te vivrò l'amore vincerà

Con te, con te avrò

Mille giorni di felicità

Mille notti di serenità

Farò quello che mi chiederai

Andrò sempre dovunque tu andrai

Darò tutto l'amore che ho

Per te


به من بگو که آینده را می دانی

به من بگو که این هیچگاه تمام نمی شود

بدون تو نمی خواهم وجود داشته باشم

برای تو، برای تو زندگی خواهم کرد و عشق پیروز خواهد شد

با تو، با تو خواهم داشت 

هزاران روز سرشار از خوشبختی 

و هزاران شب پر سرور

هر آنچه که بخواهی را انجام می دهم

به هرکجا که بروی خواهم رفت

تمام عشقی که دارم را برای تو می دهم



Non devo dirtelo ormai già lo sai

Che morirei senza di te

per te, per te vivrò

L'amore vincerà

Con te, con te farò

Tutto quello che mi chiederai

Andrò sempre dovunque tu andrai

Darò tutto l'amore che ho

Per te


دیگر نیازی به گفتن نیست چون تو این را می دانی که بدون تو می میرم

بخاطر تو، بخاطر تو زندگی خواهم کرد

و عشق پیروز خواهد شد 

با تو، با تو انجام خواهم داد

هر آنچه که از من بخواهی

به هرکجا که بروی خواهم رفت 

و تمام عشقی که دارم را به تو می دهم


مترجم: Arman // منبع: @canzoni_memorabili


#Lyrics