جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Syria - Odiare


https://www.youtube.com/watch?v=FEyvN2d3aJ8


Syria - Odiare


Artista: Syria

Album: Singolo

Pubblicazione: 2014

Genere: Elettropop/ Dance


Syria - Odiare

...

Le quattro del mattino le foto scorrono

e le tue pose allegre false si ripetono

io ti ingradisco gli occhi

vorrei capire

se tu abbia smesso mai un secondo di mentire

cerco in ogni sfumatura del tuo sguardo

per salvare anche soltanto il tuo ricordo


ساعت چهار صبحه، تصاویر از جلوی چشمم با سرعت رد میشن و ژست های الکی خوش تو خودشونو تکرار می کنن

روی چشمهات زوم می کنم چون میخوام بفهمم که تاحالا شده حتی برای ثانیه ای دروغ نگفته باشی؟

تمام جزییات نگاهت رو می گردم تا فقط یاد تو رو به خاطر بسپرم


e non mi resta altro

che odiare

per riuscire a sopportare

le vampate di dolore

nel vederti allontanare

e odiare per non farmi massacrare

ed ammettere l'errore

di aver speso troppo amore

che non potrà più tornare


 و هیچی برام باقی نمی مونه جز نفرت

چون باهاش می تونم درد رو تحمل کنم و ببینم که داری دور میشی

و انقدر حس تنفر داشته باشم تا خودمو به کشتن ندم

و این اشتباه رو قبول کنم که زیادی عشق دادم و دیگه نمیشه برش گردوند


il tuo mondo si nasconde

dentro ad un telefono

insieme alle tue insicurezze

che distruggono

ogni tua relazione

ogni tua storia

come ha distrutto me in ansia e dare in aria

ogni volta che tu esci dalla stanza

e mi lasci questo senso di impotenza


دنیای تو خودشو توی یه تلفن مخفی کرده که همراه با تزلزلت تمام چیزایی که بهت مربوطن و تمام داستان هات رو از بین می بره

همونطوری که هر بار با ترک کردن اتاق و رها کردنم با این حس ناتوانی، منو با استرس دادن نابودم کردی و به باد دادی


e non mi resta altro

che odiare

per riuscire a sopportare

le vampate di dolore

nel vederti allontanare

e odiare per non farmi massacrare

ed ammettere l'errore

di aver speso troppo amore

che non potrà più tornare


 و هیچی برام باقی نمی مونه جز نفرت

چون باهاش می تونم درد رو تحمل کنم و ببینم که داری دور میشی

و انقدر حس تنفر داشته باشم تا خودمو به کشتن ندم

و این اشتباه رو قبول کنم که زیادی عشق دادم و دیگه نمیشه برش گردوند


Le cinque del mattino le foto scorrono

e le tue pose false colte si ripetono

io ti ingrandisco gli occhi vorrei morire

capisco che non ti potrò mai perdonare


ساعت پنج صبحه، تصاویر از جلوی چشمم با سرعت رد میشن و ژست های الکی روشنفکرانه تو خودشونو تکرار می کنن

وقتی روی چشمهات زوم می کنم میخوام بمیرم

چون می فهمم که هیچوقت نمی تونم ببخشمت


ma odiare

per riuscire a sopportare

le vampate di dolore

nel vederti allontanare

e odiare per non farmi massacrare

ed ammettere l'errore di aver speso troppo amore

che non potrà più tornare

odiare


 ولی نفرت هست

چون باهاش می تونم درد رو تحمل کنم و ببینم که داری دور میشی

و انقدر حس تنفر دارم تا خودمو به کشتن ندم

و این اشتباه رو قبول کنم که زیادی عشق دادم و دیگه نمیشه برش گردوند



مترجم: Arman // منبع: @canzoni_memorabili

#Lyrics #Italian #Music